niedziela, 24 marca 2013

Za oknem zima, dzisiaj w nocy było - 17 stopni
a Wielkanoc tuż,tuż. Boże Narodzenie było bez śniegu 
to Wielkanoc w bieli dla odmiany będzie.
Szkoda bo lubię klimat wiosennej Wielkanocy,
 pierwsze kwitnące wiosenne kwiatki.
Cóż na wiosnę musimy poczekać.
Więc
trochę wiosny w moich  świątecznych pracach:
 wianuszek



i serwetki

tym wzorem wykonałam kiedyś w kolorze białym i brązowym
teraz powstała w kolorze ecri

Karczochowe jajeczka 



A to kurki  z ubiegłego roku


I na koniec moi codzienni goście na tym razem na obiadku.

6 komentarzy:

  1. Piękne jajeczka i serwety i wianuszek śliczny :) u mnie za oknem też sporo ptaszków i śniegu dużo... pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kwiatowy stroik:) Jajka karczochy czekają u mnie na zrobienie ale jakoś nie mam na nie weny w tym roku:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu, Twoje ozdoby wielkanocne i serwetki, to prawdziwe arcydzieła.
    Bardzo ładny stroik kwiatowy. Musimy sobie jakoś umilać wiosenno-zimową porę.
    U mnie dzisiaj było - 19 st.C.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Violu, Asiu, Łucjo-Mario dziękuję.W tym roku parę jajeczek już zrobiłam i tak się rozeszły podarowane w prezencie koleżankom i kolegom.Poza tym w naszym mieście organizowany był koncert charytatywny na rzecz dzieci i kiermasz -choć nie jestem nauczycielem zostałam zaproszona do przeprowadzenia warsztatów w gimnazjum, młodzież doskonale poradziła sobie w wykonaniu jajeczek cekinowych, karczochy okazały się za trudne.Złapały bakcyla wykonywania jajeczek nowymi metodami.pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianuszek, serweta, kurki i jajeczka. Święta w pełni i jeszcze tacy niecodzienni goście - super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Violu, dla Ciebie i Najbliższych Radosnych, Pogodnych, Pełnych Miłości i Optymizmu a nade wszystko Zdrowych Świąt i ...cudownej, wiosennej pogody.
    Życzy Lusia

    OdpowiedzUsuń